Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men han finner jo bare stygge hus som alternativer:( Ja vi trenger større plass, men ikke vil jeg bytte skolekrets og ikke vil jeg bytte standard. Jeg er sikkert supervanskelig som vanlig, men flytter vi nå skal jeg bo der til jeg blir gammel og grå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er HELT enig med deg! Jeg har flytta nok ganger nå. Det er kun en mulighet som gjenstår for vår del hva flytting angår: det er når vi en dag i uoverskuelig framtid skal flytte til mine foreldres gård, etter den er grundig oppussa og bygd om for å passe to familier og ikke masete kårfolk slik den er idag.

Skrevet

Forstår deg godt jeg. Har en mann som har flyttet mye og byttet skoler stadig vekk.

Det har ført til at vi måtte finne et sted vi ville bo i lang tid, før Storebror begynner på skolen.

Nå har vi bygget hus og trives godt. Og til høsten har vi skolegutt.

Og det er vel ikke snakk om å gå ned i standard, skal man først bytte går man vel opp :o))

Skrevet

Joda, men skal vi ha større plass og bedre standard må vi vinne i lotto først i det området vi bor:(

Skrevet

Vil du flytte da snuppa?? Er dere enige om område dere skal bo i?

Kan jeg slå på tråden til deg om ti min?

Kos

Skrevet

Nei jeg vil egentlig ikke flytte. Eldste har brukt 2 år på å komme seg i gjennom sorgen ved å flytte fra skole og venner..... orker ikke det en gang til. Men vi mangler et rom......

Ja ring du:)

Skrevet

Da legger du inn en kupong i morgen og vips, lottomillionær..

Selv er jeg millionær i gjeld :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...