fiskelisken Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er 27+2 og hører egentlig til 2.trimester men siden det bare er noen dager til jeg kommer inn til dere så tenkte jeg at jeg kunne høre litt med dere her inne. jeg syntes det er ganske rolig hos meg jeg da...er det noe fasit på hvor mange spark man skal kjenne på en dag eller er det veldig individuelt?...kjenner mest sent om kvelden og litt om morgene. litt spark og at han beveger på seg..magen buler litt .Kanskje jeg får en rolig baby ?
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Det er vel veldig individuelt. Min er mest aktiv om morgnen og kvelden og som regel utpå dagen finner han på og presse magen utover så det gjør vondt:( Men da vet jeg at han har det bra.Noen dager er det veldig stille og jeg kjenner bare littegrann spørs veldig på hva jeg holder på med om dagen.Er jeg mye rolig er han det oxo:) Er i uke 30...
Bobine Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Min spreller ganske så mye, men jeg har ikke noe tall på det lissom. Kjenner som oftest litt gjennom hele dagen. Spørs litt hvordan hun ligger, hva jeg gjør og om jeg har andre ting å konsentrere meg om :-p Men det er først de siste 2 ukene ca at det har blitt så ofte. Er 29+2 i dag
dolly29 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Babyen i magen her er temmelig rolig. Litt fortvilende mange ganger, da jeg må liksom "vekke" henne. Slik har det alltid vært, og er nå 34 uker.
fiskelisken Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Bra å høre at det er normalt med både rolig og aktiv ennå man er langt på vei ...skal på 3d ultralyd til onsdag så da får jeg ihvertfall sett at alt er bra.noe jeg egentlig vet
mamsen & guttaboys Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 er i uke 37 og trodde at de ble litt rolligere på slutten jeg, men ikke her i gården nei..venter bare på at han skal synke ned i bekkenet og feste seg, blir sikkert litt roligere da........den nye karatekid her tror jeg:) skubber, hikker, sparker (hardt) og strekker på seg fra morgen til kveld.....han sover når jeg sover..... akkurat i dette øyeblikk så hikker og styrer han så veldig at jeg blir nesten litt sliten..... får så mye kynnere av all akrobatikken....( følsom livmor) nå er det vel kanskje litt min egen feil at han er i storform for øyebikket, gikk amokk i smågodt posen i sta......tihi......stakkar liten har sikkert sukker-kick.....
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Kjenner noen bevegelser i rundt tre perioder om dagene.. Som regel om morgenen, etter jeg har stått opp. Så midt på dagen, varierer litt med tiden..Også ofte mest om kvelden igjen! Er ikke like vilter som da den hadde bedre plass da, men den er hvertfall i live!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå