Gå til innhold

Hun vil bare stå og stå og stå og stå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal. Prøver å legge henne, men hun reiser seg opp i senga også. Hvordan får man lagt babyer som har lært seg å reise seg opp???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lar de stå til de sovner. det gjør vi iallefall med alexander. prøver å gå inn å legge ned men er umulig. men har funnet ut at han sovner tilslutt, tar max en halv time :)

lykke til

Skrevet

vet mange har hatt suksess med sånne poser som man fester rundt madrassen slik at de ikke kan reise seg :-)

Fås kjøpt på babyutstyrs butikker :-)

Skrevet

Nå er det ganske stille der inne så jeg tror nesten hun ble liggende den siste gangen jeg la henne i sengen. Det nytter desverre ikke å la henne stå til hun sovner, for hun begynner og gråte sden hun er så trøtt.

Hvor lenge holder de på slik egentlig? Hun lærte seg å reise seg opp for tre-fire dager siden, og nå klarer hun ikke la være virker det som. Hun klatrer og faller dagen lang her..

Skrevet

hørtes kjent ut:p sønnen min begynnte slik i går.. da jeg la han i sta sto han bare i senga og tulla eller satt eller romsterte noe så fryktelig. Så ble han trøtt og skikkelig survete.. Da fant jeg frem posen jeg kan binde under senga eller bare legge han i posen uten å binde den fast. Da lå han der å koste seg litt med smokken så sovnet han til slutt. Så jeg måtte ta ibruk den posen for at det skulle gå. Hadde ikke klart meg uten. Han sover mye bedre i den posen å for da slipper han få armer og bein ut av sprinklene å. :)

Skrevet

Lillegutt på 8 mnd har holdt på sånn siden jul... Jeg har spent han fast til madrassen med pose. Brukte pose til storebror også, er veldig fornøyd med det. Babyen sover roligere og virker tryggere synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...