Gå til innhold

Gaviscon mot halsbrann.....noen som har prøvd det

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva smaker det flytende??Noen som vet om det er mint eller peppermynte e.l eller er det noe annet.Spør grunnet allergi.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den smaker bare kvalmt, men du verden så bra den hjelper. Min beste følgesvann når jeg skal legge meg!

Har flaska her, så om du kan si hva du er allergisk mot kan jeg se på innholdssklareringen. Smaker hverken mint eller peppermynte. smakstilsetning; bringebær, sitron og vaniljearoma står det på lappen ser jeg

Skrevet

Smaker ubestemmelig, men det gikk greit for meg.

Fungerte i alle fall begge svangerskapene. Valgte flytende, så slipper jeg å tygge det i alle fall...

Skrevet

Jeg har bare prøvd tabletter, og det funka kjempebra på meg.

Måtte slutte med det fordi jeg måtte ta jern i steden :-/

Det hjalp også å slutte å drikke brus..

Skrevet

Jeg synes det smaker ganske uggent, både flytende og tablettene.. Det hjelper jo litt da, men egentlig ikke så lenge synes jeg.

Noen som har noen gode tips om ting som hjelper bedre enn gaviscon?

Skrevet

Huff ja! Det smaker heilt pyton!!! Usj!

Eg bruker Novaluzid, den er god:) Er blitt avhengig av smaken:) Nesten som snop:) (for meg)

Skrevet

Den smaker liksom merkelig, men ikke vondt syns jeg. Hjelper!!

Her er det den inneholder, hvis du greier å tolke det...Hentet fra Felleskatalogen:

Natr. algin. 50 mg, alum. hydrox. 100 mg, natr. hydrogenocarb. 17 mg, calc. carb. 15 mg, methyl. et propyl. parahydroxybenz. (E 218 et E 216), aroma, const., aqua purif. q.s. Bringebær - sitron - vaniljesmak.

Skrevet

Forsøkte den flytende, men det var skikkelig kvalmt. Har vendt meg til tablettene, bruker ett brett om dagen:) he he!

heeelt avhengig, men de funker bra!

Skrevet

Jeg taklet ikke tablettene!

De satte seg fast i tennene, og vokste i munnen på meg...

Den flytende er vel ikke akkurat god den heller, men er bare å svelge og man er ferdig med det:-)

Hadde ikke klart meg uten på natta jeg nei.

På dagtid har jeg noen tabletter som heter Titralac, de smaker faktisk godt! De er fast inventar i veska;-)

Skrevet

De funker bra for meg. Hadde blitt gal uten. Føles som om jeg etser opp uten.

Skrevet

Den smakte skikkelig kvalmt første gangen, etterpå visste jeg hva som ventet meg og var forberedt på smaken liksom..Nå går det helt greit å drikke det, ikke godt nei, men vet jo at det hjelper!

Ellers drikker jeg mye vann og melk også jeg da.

Skrevet

anbefaler at du prøver de lovehearts godteriet , det har jeg blitt anbefalt av flere og d hjelper!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...