anette staiiiiii Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 en brio sitty til en 3,5 åring??? Jeg har ikke vogn,og det er dypt savnet,og jeg klarer ikke de små trillene med sånne ekle hjul som svinger i hytt og pine,ikke er de noe god å trille heller,men sabner liksom noe å trille til butikken i,og evnt lengre turer. Hvilke vogner bruker dere,om dere bruker vogn når de er så store da
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 kjenner mange som har den type vogn nettopp av samme grunn som deg og de funker da mye bedre enn de trillene. Og de sover jo ikke på samme måte i vogn i den alderen heller lengre:)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Har en brio sportsvong og en trille. Bruke sportsvognen mest, fordi den er mer behagelig å trille enn den lille trillen. Hater hjulene på trillen. Syns det er umulig å få rygge ut av bussen eller banen. Kjempe irriterendes.
anette staiiiiii Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 min sover ikke lengre på dagtid..,så det er ikke noe problem,tenker og att en sånn vogn må jo være mye bedre å ha med seg på reise der det kan bli sene kvelder,er jo mer behagelig å sove i de type vognene,men spørsmålet er vel hvor lenge de kan bruke vognene,i og med atth*n er 3,5 år nå
anette staiiiiii Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 men hvor gamle er barna deres da?min er jo ganske stor,men syns det er en grei vogn til å ha med seg på gå turer osv
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Min ble nettopp 3 år. Vi bruker ikke vognen så utrolig mye, men den er fint nå ha når vi skal på en langtur og gutten blir sliten. Dessuten trille jeg den i bhg hverdag, i tilfelle gutten trenger en lur midt på dagen.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Jeg bruker Simo sin sportsvogn til de ikke vil lenger :-) Elsker å gå lange turer, og det gjør småkrypene også - som gjerne sitter i vogna til de er 5 år. Hehe, kan jo ikke forvente at de går hele veien når turen er på drøye mila :-) Kjøp vogn og gå på tur! Det er deilig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå