Gå til innhold

noen som har vond der de tok epiduralen?

Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg fødte 5 october og nå nesten 4 månader etter føler jeg ubehag der de har satt epiduralen....er de vanligt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente meg også øm i stikket etter epiduralen i noen mnd etter fødselen ja. Om det er veldig vanlig vet jeg ikke, men har hørt om flere som har hatt vondt der i ettertid.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

oki håper bare de forsvinner for de er ikke noe gott....

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jag har inte haft ont førut...det har er først nu....

Skrevet

Ja, hos meg er det ømt enda, ikke direkte vondt lengre. Mulig jeg har vært svært uheldig, men det er over åtte år siden jeg fikk satt den.... Skal holde meg laaaangt unna epidural denne gangen!!!

Gjest stockholms tjej
Skrevet

åhhh de var veldigt synd...

Jeg vil virkleligen ta den igen,

jeg hadde en veldigt fin fødsel sist når jeg tog den så håper den ska funka like greit denne gangen....=)

Skrevet

kjente ingenting jeg... Men har hørt at det er noen som kjenner det etterpå. Men som sagt, jeg har ikke hatt noen plager/vondter etter at epiduralen ble tatt vekk etter fødsel.

Skrevet

er 2 år siden jeg fødte forresten

Gjest stockholms tjej
Skrevet

gu va bra å slippa ha vondt av den....=)

Skrevet

ja, for meg var epidural bare fryd og gammen :) De traff på første stikk, den tok vekk all smerte,og jeg har ikke hatt plager i ettertid :P

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg hadde samme som deg bare positivt av den....bare at jeg har følt litt av den i de sista....

Skrevet

Det eneste jeg hadde igjen etter den var lim på ryggen i sikkert to måneder etterpå. Og jeg prøvde virkelig å skrubbe det vekk, men satt som bare det.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

he he he va kjipt=) de må ha vart ekkelt med trøjer å sånt.

Skrevet

Huff... enda en grunn til å ikke få epidural... Jeg er så uheldig at er garantert jeg blir å ha vondt resten av livet etterpå!

Men er jo veldig fristende.....

Skrevet

Jeg er livredd epidural og har født 2 barn uten smertelindring.

Kommer jeg til et punkt hvor barn nr 3 skal fødes så skal jeg heller ikke ha epidural. Heller vondt en liten stund enn vondt for evig og alltid....

-Ingen garanti for at du får evig vondt da, men jeg har en tendens til å være uheldig med alt jeg foretar meg.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

den er ju ikke for alle men jeg hadde godt ut av den jeg kunde sova etter jeg fikk den de gjorde meg godt=)

Skrevet

Det er nok ikke så dumt å tenke på eventuelle bivirkninger. Jeg ble først stukket 4 ganger før den virket. Så hadde de punktert der spinalvæsken ligger, og det resulterte i spinal-hodepine. Kunne ikke gjøre annet enn å ligge vannrett i to uker etter fødselen, klarte ikke engang å skifte bleie på dattra mi.. Det var ingen hyggelig start på familielivet..

Skrevet

Herregud spinalvæske?! wææ..

Nei der var det bestemt,ingen epidural på meg!! Overlevde uten sist så gjør det sikkert igjen...

Gjest stockholms tjej
Skrevet

usch de var veldigt tråkigt at dere har hatt dårlige opplevelser med den...

men syns den ikke er for alle,

enten er den fantastisk eller ikke fullt så bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...