Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Sikkert mange som gjør det allerede, men.... Jeg har laget en bok der jeg skriver ned alle gullkorn som kommer fra våre små, med dato og sted. Fant den frem i går, og du verden så mange jeg hadde glemt. Jenta vår er 10 år, og når hun var 3-4, sa hun så mye rart, at det MÅ bare tas vare på. Bakerst i boka skriver jeg gullkorn fra andre enn våre barn. Deriblant sånne som jeg skal ha sagt når jeg var liten. Koste meg og flira og lo i går, herlige unger. Jenta ble litt flau da, men tror hun kommer til å sette pris på den senere :-)
snurkle Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Gjør det selv jeg, den boka er gull verdt ) Så da gir jeg et dytt.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Det er så utolig lett for å glemme :-) Leste i går, og mange historier jeg hadde glemt. Som når jenta gikk på badet mens pappaen dusja. Studerte pappaen sin og sa, pappa, bæsjen din henger ut. Pappaen prøvde nå å skjule sine edlere deler, og hun sier, pappa, du må klippe den av da! Ikke lett, denne anatomien, hehe.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jepp...har en slik bok, der jeg skriver ned hvergang gutten sier noe uventet eller gjør noe morsomt. Har tatt opp boka flere ganger og lest det. Skikkelig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå