mamman til leon og Noah Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 skjønner ikke hva det er... er bare på den ene siden. noen som vet?
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har også vondt nederst i magen til høyre av og til, men jeg tror og føler at det er luftsmerter jeg har ihvertfall.. Det hjelper å gå på do )
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Fikk plutselige smerter på høyre side neederst i magen i sted jeg og, men det gikk fort over igjen. enten var det baby som sparkt på noe eller så regner jeg med det er luft.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er 35,5 uke på vei,og har også vannvittig vondt i høyre side,er kjempe vondt til tider,og gjør veldig vondt når jeg leer på beinet og når e leer på m i d hele tatt..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Jeg var på føden akuratt nå pga..slike smerter i høyre side som du beskriver,og d var urinveisinfeksjon,så e fikk antipiotika... Så du burdte gå til legen å skjekke dette... Jeg var redd for blindtarmen jeg,men var heldigvis ikke den....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 jeg har også hadd skikkelig smerter på høyre side av og på hele svangerskapet.jeg ble innkalt til en ul.for nyrene pga blod i urin.det viste seg at jeg hadde grad 2 av ett el.annet(husker ikke navnet)det hadde iallefall noe med nyre/urinlederen å gjøre...får vel vite av fastlegen om jeg trenger noe behandling,har ikke hørt noe foreløpig.jeg er 28uker i morgen!det beste er å ta kontakt med legen eller føden så får du en ekstra sjekk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå