Gå til innhold

Mami og Surferosa:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helu:)

Står det til liv i stugo? Lillemor blitt frisk igjen?

Duuu, så på bloggen din for en stund siden, slike sjablonger vetdu.. Hvor har du fått tak i de?? Var rundt om overalt og sett, men finner ikke:(

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :) vi har det fint vi, men er syke begge to.. Har akkurat sendt tuppa til svigers. Hun er frisk som en fisk igjen heldigvis :)

Dere da? Theodor fortsatt syk?

Den franske sjablongen mener du? den kjøpte jeg på mollysheaven.no om jeg ikke tar helt feil :) eller creme.no

Hvis ikke så vil jeg anbefale den siden her www.wallwords.com

Kan jeg få passordet til bloggen din foresten? syntes det var så kos å følge med på dere :)

Skrevet

Huff, dere fått det nå ah?:( Godt tuppa er frisk da i det minste...

Joda, Theoball er syk enda. Feber og litt slækk, men er i farta da.

Ja, den franske jeg mente, tusen hjertelig.. Skal sjekke sidene jeg:) Tok det lang tid før du fikk de? Er det "klistremerker" eller hvordan fungerer sånt?

Ja, jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få til passord, så jeg bare sperret for andre lesere enn meg selv, hi hi. Skal sjekke om jeg får det til senere jeg, og sende deg passordet på pm:) Har du passord eller sperret?

Kos

Skrevet

tok 4-5 dager :) mange av disse nettbutikkene har fryktelig god service!

Det er klistremerker ja, men det synes ikke i det hele tatt..

Kan faktisk ta de av veggen igjen også!

aaaah, jeg byttet bare navn på siden jeg :) så gir jeg bare adressen til de jeg liker og stoler på hehe. Da føler jeg ogsåat jeg har litt mer kontroll, om det skulle bli sagt noe dritt da så vet jeg jo hvem det kan være..

Skrevet

Jeg fant de ikke på de norske sidene... Mulig jeg er totalt blind da:) Ja, det er slike klistremerker jeg liker. Genialt vetdu;-)

Åhh, kan ikke jeg få addressen da?! *blinke* Det var forøvrig ganske smart.. Skal sannelig gjøre det samme:)

Ja, ikke sant. Noen har spesielle interesser vetdu.. *riste på hodet*

Kos

Skrevet

Tusen hjertelig:))))

Å, har jeg det? Skal slette asap jeg:)))

Klem

Skrevet

blander meg her med et lite spm jeg; prøvde å sende deg en privat melding her Mami, og lurte på om den kom frem? Er ikke så inni dette, fant ingen oversikt over sendte elementer =)

ha en fin kveld jenter =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...