fiskelisken Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hei..er 27+2 idag og han i magen er en rolig liten kar. vet at alt er bra for var hos legen igår og hørte på fosterlyden:)..men de gangene jeg kjenner mest spark/bevegelse er når jeg legger meg og om natta..og littegranne om morran. Unormalt eller er han i magen bare rolig av seg ?...nå er jeg sykemeldt 100 % og må være i ro så da kjenner jeg kanskje mere om dagen også?..flere som har det som meg eller ?...
mamman t o.a Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 jeg er i uke 20,og han her er også rolig... på ultralyden lå han helt stille... faktisk så stille at jeg trodde Ulaparatet skulle bli trykkt igjennom magen min en stund.. men etter og ha blitt dunka i magen i 5 min så reagerte han også... han her har det med og sparke når jeg legger meg enten for og hvile eller for natten:) men vet at han er der,så han får bare holde på
Piamor Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg hadde det også sånn sist, og sønnen min er en rolig kar. Men den lille frøkena som er i magen nå er alt annet en rolig!
fiskelisken Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 hehe..det er artig det der altså hvor like de kan være inni og utenpå magen:)..siden det er første gangen min så blir jeg urolig for alt..for at jeg skal være 100% fornøyd hele tiden så skal jeg kjenne liv heele tiden..men han må jo sove og slappe av også stakar..når jeg sitter her og skriver kjenner jeg noen herlige små dult og bevegelser i magen :)endelig har han våknet litt
2+1=gøy* Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har det også sånn. Er i uke 27 nå. Har vært gravid to ganger før og den første var turbo i magen. Nr to var mye roligere, men denne her er ENDA roligere! Og det var faktisk forskjell på de etter at de ble født også. Nr en var aktiv og nr to sov og sov og sov de første 3 månedene. De siste dagene har jeg lurt litt på om jeg burde bekymre meg. Men som deg, så kjenner jeg jo litt liv innimellom, og fosterlyden har alltid vært bra. I dag har jeg faktisk endelig følt at det har vært litt mer liv og litt kraftigere spark enn tidligere. Det er nok bare sånn de er de vi har i magen nå, og kanskje vi kan nyte godt av at de har bra sovehjerte etter at de kommer ut Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Tror det er ganske vanlig. Får litt inntrykk av at mange her skryter på seg en "veldig aktiv krabat" for å få status eller noe? Virker rart, og litt urealistisk det en del skriver her- og hvordan de få som våger å skrive at man faktisk ikke kjenner så veldig mye til babyen, ja da må noe væe "galt" med den! Snakk om å være hensynsløs og frekk!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Helt enig med anonym over meg her. Jeg har stusset litt på at folk skriver at de har en så aktiv krabat i magen at de blir øm i livmoren og har skikkelige mye vondt i magen. Det fikk meg til å tro at man skulle kjenne harde spark som bare stod ut av magen 24 timer i døgnet. Jeg spurte moren min om hvordan det var med det - (hun har 3 barn, deriblant tvillinger] og hun sa at man ikke kunne forvente så mye aktivitet før i 7 mnd ihvertifall. Til HI; Jeg er nå i uke 28, men som deg hadde jeg en stille periode rundt den tiden du er og det er først nå jeg synes det har tatt seg opp...Jeg og mannen min har konkludert med at den sikkert ligger og vokser når den ikke er så aktiv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå