Gå til innhold

Noen som har peiling på Grete Roede???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har meldt meg på kurs, er midt i 4. uka. Alt går kjempebra, men ikveld planlegger jeg en stooor utskeielse. Har spist middag i dag, så jeg har bare kveldsmåltidet igjen (110 kcal).

Tingen er at jeg vil bestille en pizza (sikkert 800 kcal, MINST) sammen med min kjære.

Holder det at jeg "trener" av meg de kcaloriene imorgen? hvor store kan konsekvensene bli, egentlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du brukt opp kosemerkene dine for uka da?? Hvis ikke bør du regne dem inn i pizzaen og stå over glasset med vin eller sjokoladebiten imorgen.. :)

En utskeielse en gang iblant går som regel greit, men du bør ikke gjøre det hver fredag hvis du skal oppnå resultater.

Trening er jo alltid bra uansett. Men kostholdet er viktigst. Jeg gikk på kurs i høst, de første 3 ukene gikk jeg ned totalt 4 kilo. Så var vi på spa-weekend. Skeiet ikke ut sååå mye, hadde bare en overnatting, så det var en middag med dessert og med vin til. Og vaffel til frokost på søndagen.. Etter den helgen hadde jeg gått opp litt, og etter det klarte jeg aldri å komme tilbake til like bra forbrenning som jeg hadde de første ukene. Sååå - konsekvensene kan bli store ja...

Skrevet

hmmm...æsj da, hadde håpet på et svar som "gav meg lov" til en aldri så liten utskeielse:) har brukt opp alle kosemerkene, tar to til dagen jeg:)

Jeg har også gått ned 4 kg på disse ukene. Syns det begynner å bli litt "kjedlig" å være så forbaska sunn hele tiden!!!

Skrevet

Det er kjedelig, men det gir resultater!! Kan du ikke unne deg to stykker pizza da, istedet for halvparten av pizzaen? Jeg skal innrømme at jeg hadde noen uker hvor jeg skeiet ut med litt mer enn kosemerkene.... trikset er jo at man klarer å stoppe i tide. Leste et bra tips fra han coachfyren som ofte svarer på vg, husker ikke hva han heter i farten. Men hvertfall, trikset er å ha en plan. Hvis du blir skikkelig godtesugen, så kan planen din være å drikke et glass vann, og spise en frukt. Hvis du fremdeles har kjempelyst på sjokolade, kan du unne deg 3 ruter. På den måten har du ikke sprukket, du har klart å holde deg til planen din og det er motiverende.

Hvis pizzaen alt er bestilt så unn deg to stykker og spis dem saaakte mens mannen din gafler i seg resten. Er den ikke bestilt enda så kan dere kanskje bestille en mindre en? Så blir ikke fristelsen for deg så stor. Håper mannen din støtter deg, her gikk både jeg og samboer på kurs sammen, og det var gull verdt!!!

Lykke til!!!!!

Skrevet

takk takk...pizzaen er ikke betillt, bare inni hodet mitt:) skal prøve å være flink!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...