Twintipp og himmelblå Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er så dårlig på det... Helt utrolig. Klarer jo det elementære, men kan dessverre ikke diske opp med mange kulinariske måltider nei.. Hi hi, mannen min sier han skal melde meg på kokkekurs:-p
meg & to små vampyrer Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg klarer meg:) Men er kjempedårlig på å følge oppskrifter eller "oppskrytter" som jeg liker å kalle de. Og dårlig på saus og poteter, men det anser jeg som en fordel;) Og det smaker godt. Det jeg lager!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 nja, helt grei har spesielle retter som blir laget hehe, ikke så veldig spennende i maveien i grunnen. Men klarer meg uten å måtte ty til toro hver dag da.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 klarer med bra i grunnen:) har nok arvet det fra mamma-hun er fantastisk flink men er vel heller det at jeg ikke alltid gidder helt, men kan fint diske opp med noen ekstra gode retter i helgene:) men vi har jo noen retter vi liker veldig godt som lages oftere enn andre da, men sånn er det vel med de fleste....
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Helt middels. Flink til å lage hverdagsmat, men ikke til å lage fancy mat ;-)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 jepp, det er jeg ) men jeg er veldig interessert i det, og elsker å ha middagselskap. litt hobbykokk )
Sivalur Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Uff... kan faktisk diske opp med en bra 3-retters til gjester, men den sunne middagen i hverdagen er det verre med, er ikke så flink til det og ikke minst fullstendig fantasiløs...
grå :) Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 nja. er veldig god på å lese kokebøker i allefall;) har alltid hatt lyst til å utdanne meg til baker eller konditor, men blir vel aldri noe av og sjelden jeg tar meg tid til å holde på med sånt her hjemme. er vel helt gjennomsnittlig når det gjelder matlaging. blir som regel godt når jeg følger en oppskrift, men foretrekke å ta ting og mikse sammen selv
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Ja det synes jeg. Er ikke kokk men får det til for det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå