Gå til innhold

Er i tvil: om videreutdannelse.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere:

 

Står mellom to valg, begge gir 60 studiepoeng.

 

-Adm. og ledelse på fulltid i 1 år

-Øk. og ledelse på deltid i 2 år og da håpe jeg får en jobb snart? :)

 

Har utdannelse fra før også altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he:) Ja, men jeg kan egentlig tenke meg begge da vet du.. :)

 

 

Skrevet

Hehe.. da blir det verre. Da må det bli den som føles mest praktisk for dere. Har dere råd til at du er fulltidsstudent i ett år?

Skrevet

Hmmm, altså, jeg har 0 i inntekt nå (ikke dagpenger engang), min mann er student. Jeg heller mot alternativ to om jeg får meg jobb. Men jeg er ikke så ettertraktet på arbeidsmarkedet, så vet ikke om jeg klarer å få meg noe...

 

Vi kan kanskje klare oss med to studielån om vi jobber litt ved siden av..

Skrevet

Hmm. Hvilket studie vil gi deg best muligheter etterpå da? Kanskje best å satse på fulltid i ett år, prøve å jobbe litt utenom begge to og satse på at du får en ordentlig jobb om et år?

Skrevet

Tror kanskje økonomistudiet er bedre sånn sett. Det kan jeg dog ikke ta på fulltid. Hmmm...

Skrevet

Da har du jo hvertfall mulighet til å ta deg en deltidsjobb ved siden av og spe på inntektene da. Hvis du synes begge studiene er like interessante så ville jeg gått for det som jeg trodde ga best muligheter i etterkant. (Kan ikke si noe om det da jeg jobber innen et helt annet segment selv. :) )

Skrevet

Ja, men får evt bare halvt i lån + stipend og må jobbe en del mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...