Gå til innhold

Trenger litt serveringshjelp her.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får ca 10 gjester i morgen som skal være her før vi skal på en bedre middag på jobben til mannen min.

Greia er at de kommer rundt 15.30 og middagen er ikke før klokka 21, så vi må ha noe enkel mat hos oss først.

Noen som har forslag til hva jeg kan lage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smørbrød da? bare kjøpe inn loff, noen karbonader + smør og diverse pålegg?

Skrevet

Salat

Reker

Vafler

Fondue (hvis dere har det)

Mini-pizza. Så det blir mer som fingersnacks.

Skrevet

Har tenkt litt på pizza egentlig.

Fondue blir litt for komplisert syns jeg.

Har veldig mye å gjøre, så hadde ikke tenkt å legge så mye i det egentlig.

Skrevet

Dette er sikkert ikke noe god tips. Men jeg kjøpte en sånn grill som du kan grille inne. En liten en som du kan legge på bordet. Så kjøper du inn forskjellige vare, så kan hver enkelte sitte og grille det de vil.

 

Om dere ikke skal spise så mye, så trenger du ikke å kjøpe så mye varer. Kjempe kos.

Skrevet

suppe? har oppskrift på en supergod grønnsaksuppe hvis du vil ha...

 

 

Skrevet

Hehe det var en sikkelig artig ide:) Men hadde ikke tenkt å måtte kjøpe inn en hel grill da, hehe:) Men det skal jeg jammen ha i bakhodet til en annen gang, artig:)

Skrevet

ja...jeg tenke igrunn at det var en litt teit forslag her. Men sånn grill er kjempe kos..heh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...