Gå til innhold

Vond lukt/smak, når jeg hoster...

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

er ikke det tegn på infeksjon i halsen eller noe?? er forkjøla, og har vondt i halsen. Er slimete og ekkel, men når jeg hoster, så lukter det, og smaker det, pencillin... er ikke det tegn på noe infeksjon av noe slag? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt sånn ut. Hender at sansene blir litt forstyrra også da, så om du hoster opp litt slim el no, spytt det ut på et papir og lukt på det. Kvalmt ja, men da er det lettere å kjenne ordentlig..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

wæææ, DET er kvalmt! Haha. Men skjønner hva du mener. Problemet er jo at jeg er tett i nesa... men det lukter skikkelig pecillin altså :( Og det har jeg ikke gått på på aldri så lenge.

Hva gjør man om det er det da? Må jeg til legen? er jo ikke nevneverdig plaga...

Skrevet

Det er vanskelig å si så lenge man ikke vet hvor det kommer fra, men er det en infeksjon så vil det jo bare bli verre. Men det man hoster opp når man er skikkelig forkjøla smaker jo høgg, men det går over av seg selv... Så da blir det en vurderingssak.

Husker sist jeg fikk sånn vond hals, tenkte at det gikk vel over snart. Det ble kjapt mye verre, måtte på legevakta og da var det en skikkelig heavy streptokokkinfeksjon. Ble så sinnsykt dårlig, husker legen sa "hvorfor i alle dager kom du ikke før". Etter det så er jeg blitt litt mer føre var når det gjelder legebesøk gitt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Såpass ja.. nei det vil vi jo ikke... Får se hvordan det går i helga da :) Takk for svar :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...