Skatt i magen :) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Skjønner lite jeg. Føler meg gravid. Å mensen kommer jo ikke Kan jeg ennå håpe på at jeg er gravid? Kan godt være at jeg hadde EL litt seinere enn jeg egentlig trodde... Lenge etter ikm har dere hørt at folk har testet positivt?? Vil så gjerne være gravid!!!
*tornerose* Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Du kan fremdeles være gravid, så lenge tanta ikke har kommet enda er det håp :-) Har hørt om flere som har først testet positivt 14 dager etter IKM :-)
Skatt i magen :) Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Åj jøss, lenge med 14 dager da Typisk min uflaks så kommer sikkert tanta.. Men aldri følt meg slik som jeg er nå.. Brukte en CB digital idag, IKKE GRAVID, ble såå skuffa
dame81 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 hei jeg skulle hatt tr torsdag 24 januar og tok test på lørdag men den var negativ. også tok jeg en test i går for morro skyld egentlig og da var den positiv:) så ikke noe tr masse håp:)
lillemya Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 eg er nå 6 dager over ikm. (25 dpo) Eg har testa to negativ tester men håper fremdeles at det skal klaffe!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Venninnen min testet svaaaakt positivt 2 uker etter ikm, så fortsatt håp for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå