Gå til innhold

Mary Kay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som bruker produktene? Er dere fornøyd? evt. med hva. Har akkurat kjøpt med rense-serien og håper den virker.

Er det noen som er forhandlere? Vurderer å bli det selv hvis jeg blir fornøyd med produktene. Hvordan er det å være forhandler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare prøvd ett produkt (eller tre..en serie) fra Mary Kay.. Sånn håndskrubb, fet krem og vanlig krem.. skulle visst få silke hender.. Vel etter 40 minutter var hendene mine tørrere enn noen sinne.. Så litt motsatt effekt på meg..

Men har en venninne som sverger til dette, hun har veldig ømtåelig hud men tåler alle disse produktene.

Skrevet

Det var synd da. Det er jo dyre produkter så det er kjipt når det ikke virker. Jeg har også den håndpleie serien. Og den funker på meg. Jeg har hatt problemer med tørre hender og de siste to dagene har jeg hatt myke gode hender.

Skrevet

Jeg er konsulent! det er verdens beste jobb! Man legger opp dagene sine selv, og jobber når og hvor mye en selv vil. Og det er veldig lettjente penger! Har bare fornøyde kunder jeg:)

Er en grun til det er mestselgende merket i usa. og sverige! Vi mangler flere dyktige konsulenter i Norge, for å bli bestselgende her også.

Jeg bruker selvfølgelig alle produktene selv,og er kjempefornøyd!

Til deg som har kjøpt håndsettet! Fortsett og bruk det jevnlig,så skal du se at du får fine og myke hender!

Skrevet

Sjiraff! Du vet vel at du har fornøydhetsgaranti? Regner med konsulenten din tar kontakt med deg etter en stund. Og da kan du jo se da,hvis du har brukt det jevnlig og fortsatt ikke syns det hjelper. Så kan du levere de tilbake.

Skrevet

2smågull..

haha, ja det er klart hun får myke hender om hun bruker det jevnlig.. .det blir jo som å gå rundt å smøre seg med lypsyl til støtt og stadig! *ler og ler*

Forøvrig har jeg vært mary kay konsulent selv og synes ikke akkurat det var drømmejobben. Det beste er når de tegner sirkelen og påstår det ikke er "en pyramide". Hehe.

.. når det er sagt så har mary kay noen gode produkter, bla sminken deres.

Skrevet

Har ikke kjøp noe, bare prøvde det hos venninna mi som er helfrelst. Hun skulle prøve å overbevise meg også :o)

Skrevet

... forøvrig gå på den linken noen andre gav og du sparer mye penger ja. :D

Skrevet

Skal i møte med en konsulent til uken for å snakke om å bli konsulent selv. Har i utgangspunktet ikke planer om å drive så stort, men litt i det små. Greit med en ekstra inntekt. Hvordan er opplæringen? Hvordan gjøred det med lønn?

Skrevet

For all del IKKE handle på den touchofpink- sia. Det er en ulovlig side med kopier eller varer som er utgått på dato! Mary kay prøver å stanse slike sider,men er ikke så lett når de bytter server hele tia.

Der har du absolutt ingen garanti for at du får det du tror når du handler der. Skjønner ikke hvorfor folk skal kjøpe ett bestemt merke jeg da,når de ikke bryr seg om de faktisk får det...

Skrevet

Synes det så litt merkelig ut ja. Virket ikke som det var Mary Kay som hadde den. Får vel heller ikke garanti på dert man handler der.

Skrevet

mor til 2:

det er helt opp til hvilken unit du kommer i. i min unit har vi mandagsmøte hver mandag. og får så mye opplæring vi ønsker.

lønn er opp til deg sjøl..:)

Skrevet

til 2smågull: Sendte deg en PM jeg.

Skrevet

tinkerBelle:

Kan ikke tro du har vært konsulent, da hadde du vært mer opplyst enn som så.. En må faktisk i begynnelsen regne med å bruke ting jevnlig. Etter hvert treng en ikke det.Da produsere kroppen fukt selv.

Pyramide ja.. jaja.Gidd igrunn ikke diskutere med noen som er så uvitende,og som tydeligvis ikke satte seg inn i ting når de var "konsulent". Vi får lønn direkte fra mary kay som bonus for å lære opp andre!

Markedsplanen vår har flere ganger blitt kåret til markedsplan nr1.Hadde ikke fått det om det var pyramide....

Bare til info!!

Synd du ikke trivdes med det da.

Skrevet

2smågull..

det er bare humbug og svada det du sier også, og at dere får lønn er jo greit nok. Uansett så får dere mer avhenging av hva de under dere selger! Rosa bil er ikke noe jeg vil ha uansett, og jeg har vært konsulent så det trenger du ikke lurer på. Vi hadde mandagsmøter også, der man småsmisker med de andre og får utdelt disse pinsene etter hva man har solgt. Også var det det fantastiske opplæringsmøte da, i lillestrøm.. hvor man skulle lære om produktene..der man kun lærer hvordan man selger... Og opplæring i hva som passer den enkeltes hudtype lærer man kanskje fra sin overordnede, men å kalle seg en hudpleiekonsulent det er iallefall bare humbug. Og at man påstår at det er en hudpleietime når man er hjemme hos folk for å selge også er jo bare sprøyt! Etter min erfaring så er en hudpleier litt mer utdannet en mary kay jenter...

Skrevet

hehe... trenger man garanti på en øyenskygge til 10 kr? Jaja! Og det er mary kay sine produkter, og jeg skulle med glede shippet det jeg har til overs til de.. ;)

Skrevet

.. men penger kan man tjene, om man er sleip nok og er en bra selger.

Nå kjøper jeg fra touch of pink og har aldri fått noe annet en orginalevarer derfra! :D

Skrevet

Dessuten får man ikke lønn men man får utbetalt overskudd fra hva man tar for varene sine. Om man selger alle varene til innkjøpspris tjener man ingen ting, men om man følger prislisten som er anbefalt og forøvrig ikke fastsatt av noen så tjener man deretter...

Skrevet

Det var da voldsomt så negativ du var da :o) I mitt tilfellet har jeg ingen planer om å ha noen under meg som jeg er avhengig av. På et par timer med party lærte jeg masse, ikke kjøpepress men veldig nyttige tips og råd.

Skrevet

mor til2 enda:

Jaja. gidd ikke diskutere med tinkerbelle jeg. Hu har tydeligvis dårlig erfaring.Men men.De fleste som jobber med dette er fornøyd.Og det er vel fordi vi jobber ordentlig da.Om en har den instillinga hennes er det jo ikke rart hu ikke har nådd langt,og ikke blitt fornøyd.

Vi får utrolig god opplæring.Og nei vi sier heller ikke at vi er hudpleiere( dåg en del konsulenter er det). Er da heller ikke hudpleiere de som jobber i parfymerier.. Og det er helt frivillig om en handler på kursene.Alle er veldig fornøyd med at de får prøve produktene før de kjøper. og at vi faktisk tar oss tid til å lære de hvordan de skal gjøre det.Vi følger også opp kundene etterpå for å høre hvordan det går! Og om noen mot formodning ikke skulle være fornøyd(noe jeg ikke har opplevd enda) så får de levere varene tilbake og får tilbake pengene..

De fleste opplever vel som du,at de får råd og tips.Og at det ikke er no kjøpepress! Om noen konsulenter jobber slik så jobber de ikke etter mary kay sin filosofi ihvertfall

Skrevet

Dette er mere det inntrykket jeg har. Jeg får veldig fet hud av den ansiktskremen i TimeWise sereien, så den skal jeg få byttet til uken. det var ikke noe problem. Det er jo litt av poenget å finne noe som passer huden. Tusen takk for god hjelp. Nå har jeg litt færre spm som surrer i hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...