Gå til innhold

Ekkel smak i munnen, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en skikkelig ekkel smak i munnen de siste to ukene. Er 7+2 på vei. Flere? Det er så ubehagelig at jeg går å dytter i meg noe å spise hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt akkuratt samme problemet,jeg føler nesten det lukter betennelse av munnen min,men føler det begynner å bli bedre nå.heldigvis!

Skrevet

Ja det har eg og. Har mest lyst å pussa tennene heile tida. (9+5)

Skrevet

Ja, hadde mye av det sist. Metalsmak. Trur det kommer av at me har så mye blod i omløp nå. Så får me sånn blodsmak/metallsmak i munnen. Sleit mye med neseblod og blod når eg pussa tennene også. Kommer nok av det.

Skrevet

Ja jeg har hatt det en stund nå, sammen med kvalme, ikke rart man er konstant kvalm :P

Skrevet

Henger meg med her...Det er helt grusomt!

Skrevet

Er dere nummen i munnen? Kjennes noen ganger ut som om jeg er bedøvet i munnen. spesielt tungen. Skikkelig ekkelt

Skrevet

Har også fått det!!!

Men aner ikke om jeg er gravid ennå. Skal ta test på tirsdag. Men vet vi hadde sex rundt eggløsning (tok test) og nå er jeg konstant trett og har ekkel smak i munnen...

åååååå som jeg håper...

Skrevet

Super kvalm og "metall" smak som gjør meg gal... Noen som har tips på ting som kan hjelpe? Jeg spiser doc halselinser eller andre pastiller som gir litt frisk smak i munnen... men de varer ikke så lenge av gangen da desverre

Skrevet

Skikkelig pyton! Har en skikkelig trasig smak - og blir ikke kvitt den. Ser at det er flere som prøver med å spise pastiller og div. Men, når jeg gjør det så blir det jo bare værre. Og, så kan jeg ikke påstå at jeg har så meget lyst på noe heller - for jeg er så ulidelig KVALM! Skikkelig UGGEN. Fysjom. Det har skulla vært en vidunderkur for dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...