Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har fått et kløende sviende utslett i armhulen av alle plasser. Dette er hverken inngrodde hår, eller allergi mot deodorant. Utslettet beveger seg nå nedover på siden ved puppen. Dette kan vel ikke ha noe med svkløe å gjøre? Kan ikke fatte hva det er. Noen andre som har hatt liknende.? Mamma sa det kunne høres ut som vannkopper. Vil det i tilfelle gå utover babyen? Burde jeg gå til legen?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 syntes du skal ta deg en tur til legen,hvis det er brennkoppr er jo det veldig smittsomt,som bør behandles.
vipsen*en av hver* Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Høres ut som noe jeg hadde etter jeg fødte sist.. Og det var sopp.. Det klødde noe grådig.. var ikke noe behagelig, hadde de på under begge armene.. ta deg en tur til legen for vist det er sopp så fikk jeg en salve som hjalp..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 aaaahaaaa. Kanskje det kan være sopp?? Det lukter ikke godt:( Og det er ikke svettelukt for å si det sånn. hehe:) Kan man få sopp i armhulen når man er gravid da? Man har jo lettere for å få vaginal sopp så.. Hmmm.. Dumt det er helg. Jeg klør meg ihjel... HI
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Spørs jo hvor du bor, men i byene er det 24timersåpne apotek.. vil jo merke det med nesten engang hvis du kjøper canesten og smører på. Er jo helt ufarlig å prøve det..
dreame Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 det har jeg også,og det er svangerskapskløe...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Men jeg synes det lukter rart, type surt på en måte (og det er ikke svettelukt) gjør svangerskapskløe det da?? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå