Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 kan man bare gå inn på apoteket å spør etter den pakken fra pampers der eller får man lapp i posten om at man kan gå å hente den??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Etter at du har registrert deg på nett får du en lapp i posten som du må ta med til apoteket.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Du må skrive ut den kviteringen du får når du melder deg inn. Har du ikke skriver kan du få en sms kvitering tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 gikk bare innom apoteket og spurte om det var mulig å få den pakka,viste ikkke noe om registrering,men de reg.meg på apoteket og jeg fikk pakka med en gang.
Kakebakesøte Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Det samme gjorde jeg. Gikk til apoteket og spurte. Der måtte jeg skrive navn og adresse, termin og noen opplysninger til, så fikk jeg pakken.
Tobias og Robin Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Jeg gikk bare inn på apoteket å spurte etter den jeg... fylte ut en lappe og fikk med meg pakken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå