Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har.. i korsryggen og i halebeinet.. litt som menssmerter av og til.. men det kommer å går.. er redd det er begynnende bekkenløsning.. nå er jeg egentlig 2. tri da.. for er 13+0 idag. men klarer ikke helt gi slipp her enda:P

men hørt man kan få det enda tidligere og.. har hørt man kan finne ut at man er gravid pga bekkenløsning, mens noen aldri får det..

får bare håpe det ikke er bekkenløsning for din del :)

Skrevet

Jepp!

Jeg sliter med ryggen fra før, men har merket det mer nå.. liksom veldig sliten i ryggen..og til tider type menssmerter..

Skrevet

det var bra du sputre for har lurt på det samme selv :) jeg har vondt i ryggen,men legen sier det er normalt. synst det er litt rart jeg da for ryggen min verker så veg ikke får sove i tilleg til at den låser seg. kan dette vere bekkenløsning? har vondt i halebeinet også....

Skrevet

ja det er der nede det verker, og av og til nedover beina foran på lårene..bekkenløsning? hmm er jo ikke mer enn 6+1..

Skrevet

ja jeg har vondt i ryggen, er plaget med ryggen fra før av og. men nå er det vondt i korsryggen og ned i den ene beinet, skikkelig ubehagelig og blir knall vondt når jeg går mye.

Skrevet

8. september, så d er jo ekstremt tidlig å få vondt i ryggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...