It's all about me Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hva betalte du? Lurer bare på hvor bra tilbudet jeg har funnet på nett er...
ScaryMama Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har, men bestilte dem fra usa. Kommer plutselig ikke på hva jeg betalte, rundt $200 kanskje?
Fire småtroll Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Tror det var ca 1800,- Men det er skikkelige utesko da, ikke sandaler..
It's all about me Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Det er fra USA jeg skal bestile også, men er her nede nå så slipper da unna nosrk toll eller hva det er som blir lagt til. I tilegg er de på tilbud til 189 mot tidligere 250.....og med suuuuper dollarkurs så kommer det da på rett over 1000 norske kroner )
It's all about me Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2008 Takk, da er de billige her selv til fullpris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå