andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 har sett at dere skriver enn del om pakker dere skal hente.. har ikke helt fått med deg dette. Vet man kan bli medlem i libero så får man tilsendt noe er det andre plasser og? har hørt snakk om apoteke??
andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 er det bare å spørre på apoteke etter dn da?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Du må registrere deg først. Skriv så ut kviteringen du får og løp på apoteket. Har du ikke skriver kan du få en sms kvitt. tror jeg.
mrss83 Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Men jeg har vært registrert ilibero i mange mnd, men ennå ikke fått noen hentelapp på pakke. hadde termin for 2 dager siden.
♥gullegull08♥ Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet_og_amming/gratis_babypakke her er linken til pamperspakken. Logg deg inn på libero å sjekk, skulle vel komme et par uker før termin tror jeg..
Måånestråle Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Hvis du melder deg inn i babyverden.no og krysser av for å motta vareprøver, så mottar du noen pampersbleier og forskjellig småtterier derifra også!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 du kan gå på apoteket og bli registret der og du får pakken med en gang.det gjorde jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå