Gå til innhold

Han man aldri kan glemme


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke barnefar i mitt tilfelle, men en som har satt dype spor likevel. Jeg vet han ikke er perfekt, han har ikke behandlet meg som en prinsesse på lenge (slutt våren i fjor) Men jeg klarer ikke å glemme han!! Nå vil han gjerne være min venn, at vi skal finne på ting sammen osv, men jeg er så redd for å få forhåpninger om noe mer. Er så usikker på hva jeg skal gjøre.

Flere som har en man aldri glemmer? Eller som har klart det til slutt? Alle tips, råd og erfaringer er velkommen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda har en jeg aldri glemmer, møttes første gang da jeg var 15, den dag i dag er vi bestevenner og det fungerer kjempefint:)

Skrevet

han jeg aldri glemmer var jeg sammen for 10 år siden... min første.. Når jeg ser han går det et gisp gjennom kroppen.. Er lykkelig sammen med sambo som jeg har vært sammen med i snart 6 år.. Men likevel, glemmer aldri...

Skrevet

Har en jeg aldri glemmer ja..

 

Var ikke sammen i mer enn en måneds tid, men han kjempet for å få meg i nærmere ett år. Jeg hadde type i begynnelsen og var ikke så keen..

 

Da han endelig fikk meg gikk han vel lei, han dumpet meg, og jeg fikk aldri noen skikkelig forklaring. Han hadde jo vært SÅÅ forelsket i meg hele tiden, og jeg var drømmedamen, og vi skulle alltid være sammen..

 

Tror det var det at han dumpet meg etter å ha kjempet for meg så lenge som er vanskelig å komme skikkelig over.. Eneste gangen jeg har blitt dumpet også..

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Jeg har en! Ikke var det kjærlighet ved første blikk og under datingen var jeg usikker flere ganger, men NOE gjorde at jeg møtte han igjen og igjen... Vi var aldri kjærester og hadde vi kunnet blitt det pr d.d så hadde jeg ikke villet. Men denne typen er i tankene mine stadig vekk, og det kvekker i meg hver gang jeg hører noen med det samme navnet, eller han sender sms...

Jeg kommer aldri til å sammenligne andre med han, eller være sjalu når han har kjærester. Han er den han er og ingen kan ta den plassen, ei heller vil de komme på 2.plass..

Jeg tror jeg har møtt min sjelevenn og at vi en dag vil komme sammen uansett ;).

Inntil det så går livet videre :-)

Skrevet

Jeg har også en jeg aldri glemmer... Traff han for første gang nov/des 2004, og siden da følt at det var noe helt spesielt ved han. Vi har aldri vært sammen, men datet en kort periode. Trodde til å begynne med at han følte det samme, men viste seg å være helt feil. Vi har ikke så mye kontakt den dag i dag, men snakker sammen om vi treffer hverandre. Vet ikke helt hva det er, men den fyren får hele kroppen min til å skjelve når han er i nærheten. Og jeg reagerer bare jeg hører navnet hans eller stemmen hans.

 

Har vel egentlig etterhvert slått meg til ro med at det aldri vil bli oss to, men glemme han kommer jeg aldri til å gjøre.....

Skrevet

Han jeg aldri glemmer er i syden med kjæresten sin. Jeg savner han enda så sterkt at det gjør vondt i hjertet mitt hver gang jeg tenker på han.

 

Da jeg ble gravid var det slutten for oss (han er ikke bf), og den lille muligheten vi hadde til å bli sammen forsvant da. Jeg sendte faktisk tekstmelding til han da jeg var på vei til den festen hvor det skjedde (den grusomme unnfangelsen altså).

Gjest anouschka with Love
Skrevet

NupiSnowJog!!

 

Trenger vel ikke være forsent selv om du har fått barn vel?? :-)

Skrevet

for han tror jeg det ble det... Han ville ha barn og jeg hadde fortalt han om at jeg fikk sterildommen for noen år siden, så blir jeg plutselig gravid etter å ha sovna på fest, og jeg tror det ble litt for mye for han.

 

(Nå skal det sies at jeg har slitt mye med depresjoner, selvmordstanker osv siden at jeg ble mishandlet/misbrukt da jeg var lita, og at han kanskje da følte at jeg ble litt for mye for han).

 

Jeg bare venter på at han skal gå over:)

 

 

Håper jeg ikke fornærmet noen med min åpenhet.

Skrevet

Jeg tror vi alle har en vi ikke kan glemme, og jeg håper jeg en dag kan vinne han tilbake...

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Du fornærmet ingen NupiSnowJog!

 

Det var trist å lese om det du har opplevd. Håper du har det bedre nå! :)

 

Er kjærligheten sterk nok så blir den aldri borte. Kanskje det dukker opp andre når man bare klarer å gi nok slipp ;). Jeg velger å tro det! :-D

Skrevet

Jeg har en...

Han har vært i mine tanker i 16 år, og jeg har aldri gitt opp håpet om at det kunne bli oss to en dag. Hadde ikke noe kontakt mens jeg var sammen med bf, men kontakten ble gjennopptatt etter bruddet. Og denne gangen ser det nesten ut som om det blir oss to. Sitter og venter på at han skal komme hjem fra reisejobb, og da håper jeg at jeg får svar på det. Så kryss fingrene for meg jenter....

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Krysser fingrene for deg!! Er så herlig å høre om gjenforening. ;) Fortell oss om hvordan det gikk...??? :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...