Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Er litt oppgitt, men må prøve å få en artig vri på dette. Gutten min sover kun 20 min om dagen. Han er 10 mnd. Noen bedre???
MathildeC Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Nei, men ganske lik. 20-25 minutter, hun er 6 mnd. Men det virker som om det kvikker henne opp, selv om det ikke er mye. For min egen del hadde det vaert kjekkere med et litt lengre intervall, saa jeg fikk gjort noe :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Nei,får ikke gjort stort.Men gutten min er bare sutrete hele dagen.... Har ho alltid sovet så lite?
amandita Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Min også. Aldri sovet noe særlig på dag. MAX 40min.. puh. Men, sover nå (snart 5m) fra 19 og til avogtil 08, med èn amming mellom 2-6.. Helt 'hype' hele dagen . .. prøver å hoppe opp og ned på fanget, river i stykker babygym og gauler mye, sikkert hyperaktiv kandidat.. men, engel helt koma i seng på natten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå