Gå til innhold

EL og mensen etter SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde en SA for ca 2 uker siden, og nå har jeg så smått litt mensenmurring..

Hvor lang tid etter en SA er det vanlig å få EL og så mensen??

Bare lurer jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... det er en stund siden, men mener jeg hadde el ca 12 dager etter SA med utskrapning. Vi skulle egentlig vente en mensrunde med å prøve, men vi "bommet" litt, og gutten er i dag 2 år;-)

Mener legen min sa noe om at da kroppen kan ha tenkt at SA èn var en mens og dermed kom EL 14 dager etter... Så det er kanskje el du har, og da kommer jo mens etter 14 dager....om ikke en spire er sådd;-) Masse lykke til;-)

Skrevet

hehe, så flott at du ble gravid SÅ fort etter SA da :-)

Tror vi prøver å vente litt: Skal til Frankrike rundt påske, og når ting gikk som det gikk, kunne jeg godt tenke meg litt vin jeg!! He he

Men tusen takk for svar!! Blir spennende fremover...

Skrevet

jeg fikk EL ca 3 uker etter SA (EL-smertene begynte 2,5 uke etter SA), og mens 5 uker etterpå. Ble forøvrig gravid etter det igjen (SA i mars, gravid i mai :))

Skrevet

Så godt å høre!!! :-)

Det var så klart trist det som skjedde, men vi ser veldig realistisk på det!! Kjenner de som har mistet 10 uker senere enn meg (jeg trodde jeg var 9+4 eller noe), og også de som har mistet mye senere, så her klarer vi å se tingene på en "positiv" måte. Ikke misforstå: Skulle vært 11+2 i dag, og ny svangerskapskontroll.. Og det er sårt å tenke på!!

Men regner med at det som skjedde, skjedde for en grunn...

Skrevet

slikt tenkte jeg også, bedre å miste i SA i uke 11 (som jeg var) enn å oppdage feil på UL, eller seinere i sv.skapet. Det kommer en ny spire inn i magen din, og som blir boende der i 9 mnd, og det er den utvalgte spiren som er ment for dere :) Lykke til, Trampe73 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...