Gå til innhold

Prøver her jeg: Dere som har hatt festeblødning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge varte den og blødde dere mye?

Skulle hatt ikm den 31. men så kom plutselig det som jeg trodde var TR 9 dager før den skulle :-S Varte i 3-4 dager og blødde en del, litt mindre enn vanlig mens og ikke vondt på samme måte. hadde blødninger tilsvarende mens i første svangerskap, men de kom til "rett" tid. Tok en test på mandag, den var negativ.

Kan festeblødningen var så lenge? Har masse "gravidesymptomer" hele tiden (blant annet stikninger i magen) og det er jo alt for tidlig for EL nå uansett.. Er det noe poeng å ta en test til? Eller burde jeg bare vente?

Vil gjerne høre deres erfaring med festeblødning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jeg hadde festeblødning ca 6 dager etter el og 7-8 dager før ikm. kunne ikke skjønne hvorfor mensen skulle komme så tidlig. hadde jo ingen andre symptomer på at noe var på vei. den varte i 3-4 dager.. men var såvidt rødt, var mest brunt. det startet med litt brunt dag 1, så var det pittelitt rødt dag 2-3 og litt brunt igjen dag fire. så var det ferdig. og mensen kom aldri :D testet 2 dager over IKM. hadde forøvrig ingen menslignenede smerter ved festeblødningen.. men jeg fikk menssmerter 2 dager før IKM og de varte i 1-2 uker..

mandag var kansje tidlig å teste hvis ikm var igår? ta en ny test om et par dager hvis mensen ikke dukker opp.. kansje om 1-2 dager..

håper du er gravid:)

Skrevet

Takk for svar Malle og Lille<3 :-D

Tar en test på mandag jeg ;-) Tror nok at jeg blødde litt mer enn deg, men har jo også hørt at festeblødning kan være forskjellig fra person til person :-)

Skrevet

ja nettopp.. noen blør mer også.. mensen 7 dager før tiden er rart! har du stabil syklus??

håper håper

Skrevet

Jeg hadde bare en bitte liten blødning på dag 27 i syklusen..

Var på bryllupsdagen og jeg var sikker på at det var mensen som kom, stappet i tampong (var rett før middagen ble servert) Men Det kom ikke mere og et par dager senere var testen positiv:-)

Skrevet

Hehe takk :-D Jo jeg pleier å ha en helt stabil syklus (ikke vært noe tull etter 1 ma og 1 sa) så synes det er veldig rart at jeg plutselig skulle få en såpass kort syklus. Vanligvis er den ganske lang da, men alltid stabil..

Tør ikke håpe for mye, men tar en test på mandag jeg =) så får vi se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...