Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 øhhhh når er det egentlig morsdag ? hva håper dere å få ? Hilsen en mann som snek seg inn på konas nick
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 morsdag er neste søndag. håper å få noe som viser hvor mye pris datteren min og mannen min setter på meg=)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Kun pinglepikker og kroniske mammadalter med tøfler i gorillaform som er så patetisk i nøtta at de kjøper gaver til morsdagen!!! Skam deg:-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 he he ser at det finnes "kvinnner med tut " også. Så vet ikke hva som er værst jeg. Tror faktisk jeg fortrekker å være en kronisk mammadalt en som bruker forumet her for å hevde seg selv . Hadde det nå en gang vært litt klasse over innleggene dine.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Hør her Tøflus, at slike fantasiløse mannfolk som dalter etter kjerringræva for å innynde seg som en underkua hund, har jeg lite til overs for!! Å spørre hormontrolla her inne, er din egen undergang...(tro meg) De ler av deg!!! Heldigvis er det kun 17% av de med utoverttiss som er slik som deg!!! Vi mannfolk bruker dere som mobbeoffer og dvergkastingsobjekt når vi er ute for å ha det morro:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå