Gå til innhold

Avent isis iq uno eller medela swing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler dere? Det står mellom disse to. Vil gjerne ha synspunkter fra dere som har prøvd disse. (Eller en av dem)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler avent isis paa det sterkeste. Jeg hadde problemer med utdrivningsrefleksen og kunne pumpe i opptil en time med min forrige pumpe som var medela (ikke swing tror jeg, tror den het bare medela). Men med avent isis iq kunne jeg styre fart og vakum selv og fikk virkelig fart paa sakene, pumpet ferdig paa 10 minutter. Men naa vet jeg ingen ting om medela swing, er denne ogsaa slik at man kan bestemme fart og vakum?

Skrevet

Jeg har avent isis iq, og er kjempefornøyd! Har ikke prøvd andre men :)

Skrevet

Jeg anbefaler medele swing. den kan du justere pumpe effekten. Men jeg må legge til at jeg bruker lengre tid på pumpingen enn jeg gjorde med avent manuel.

Problemet med avent manuell er at den mistet vakumet sitt etter ca 4 uker. jeg kjenner flere som har hatt det samme problemet med den.(men det kan jo hende at isis ikke har dette problemet

Skrevet

Camilla ... det kan du med medela swing også. Pluss at den har 2 min med oppvarming som stimulerer utdrivingsrefleksen. Kommer pumpinga godt igang før det er gått 2 min er det bare å hoppe over oppvarmingen.

Skrevet

Blir sikkert fornøyd med begge. Skulle ha vært en plass man kan få prøve før man kjøper.

Skrevet

Er det trinnløs regulering av fart og vakuum? Eller er det bare et par forskjellige innstillinger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...