*TuttiFrutti* Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Blødde friskt blod på søndag, siden det har det vært bittelitte granne brunt hver dag. Var på UL på mandag og der stod alt bra til - og hos jordmor på torsdag og hun fant hjertelyd. Er i uke 12. Fått beskjed om at det er ingenting å gjøre med det siden det ser ut som alt er bra. Vet jeg burde slappe av, og har i etterkant hørt om en del som har hatt det på samme måte - men synes likevel det er skikkelig vemmelig og er redd! Bare lurte på om flere har det på samme måte?
Nanna:-D Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hei.. Skjønner at du er urolig selvom du har hatt ul. Jeg blødde på søndag, rett inn på føden for å sjekke, var nesten 23 uker på vei da. Døm fant ingenting som kunne væra gæli. Det har i ettertid kommet litt brunt blod, dette er bare rester etter den friske blødningen. Snakka med jm på sykehuset om dette da jeg var der dagen etter for å ta blodprøve til mor og barn undersøkelsen, ho sa at det var helt normalt, men at jeg måtte ta kontakt igjen vis det kom friskt blod igjen. Husk på at du er veldig from nedentil siden du er gravid. Man har skjørere blodkar, så det er ikke så rart vis ett sprekker og man blør litt. Vis du har hatt sex føre blødningen kan det være du har fått ett rift, å da er det ikke så rart vis det kommer litt blod. Syns det var veldig fint at døm har tatt deg så alvorlig, og at du har fått komme inn til både ul og hjertelyd sjekking for å holde det under oppsikt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå