Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=7uNQn5tIFKs&feature=related er så dårlig i engelsk. forstå ikke helt handlingen. viktig for meg å finne det ut. håper på svar. pliiiiiis
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 In the day In the night Say it right Say it all You either got it Or you don't You either stand or you fall When your will is broken When it slips from your hand When there's no time for joking There's a hole in the plan Oh you don't mean nothing at all to me No you don't mean nothing at all to me Do you got what it takes to set me free Oh you could mean everything to me I can't say that I'm not lost and at fault I can't say that I don't love the light and the dark I can't say that I don't know that I am alive And all of what I feel I could show You tonite you tonite From my hands I could give you Something that I made From my mouth I could sing you another brick that I laid From my body I could show you a place God knows You should know the space is holy Do you really want to go?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Siden du ber så pent så har keg tatt meg tid til å finne det ut for deg: Sangen ble laget mens Nelly Furtado og Timbaland jamma i studioet etter en sen natt. Nelly ville lage en sang som var litt som "Here Comes The Rain Again" av Eurythmics med tanke på keyboardet og teksten, til tross for at hun ikke forsto helt hva teksten handla om. Selv sier hun at sangen formidler stemningen i studio den morgenen. I et intervju med en engelsk avis sa hun at den handla om bruddet med faren til dattera hennes, DJ Jasper Gahunia. For meg virker det som om teksten handler om et vanskelig forhold, og at hun er litt forvirra over sine egne følelser. Hilsen din hemmelige velgjører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå