nickoline og supermann Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 ønsket dere å ha han tilbake, eller ble dere fort ferdig med han? Jeg kan ikke se at jeg skal klare å bli ferdig med pappan i huset. Jeg vil at det skal være oss. Men han har tydelig bestemt seg, og jeg har ikke fått noen ordentlig forklaring. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor vi ikke kan få det til. Jeg vil ha han tilbake. What to do?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 helt normalt ;-) jeg ønsker selvfølgelig en kjernefamile som alle andre ... ( sambo ombestemte seg da jeg var halvvegs i svangerskapet, planlagt barn, veeeldig ønsket fra hans side på forhånd. Neida, han er ikke 17år, han er 40 ! ). Vet ikke når jeg blir ferdig med ham, foreløpig har jeg bestemt meg for å bruke den tid jeg trenger på å finne ut hvor jeg egentlig har ham i forhold til videre oppfølging ( barnet er ikke født ennå). Dvs, er hyggelig når han dukker opp, forsøker ellers ta minst mulig kontakt( jada, har selvfølgelig grini og hylt og sakt hva jeg mener i telefonen noen ganger, men jobber hardt med å holde det på et minimum... får bare til svar at det ikke er så greit for ham heller... eller han blir rasende på meg.. ) . Noen ordentlig forklaring som jeg forstår tror jeg ikke jeg kommer til å få noen gang. I perioder håper jeg selvfølgelig at han skal ta til "fornuft" selv om min fornuft nok sier noe annet... Har ingen fastisvar , desverre ;-) men tror nok på å gi ting tid og se litt hvordan de utvikler seg, har veninnner som tok ham tilbake etter to år når han ombestemte seg og angra bittert på det ved neste brudd, men hva som er rett for deg i ditt tilfelle vet vel ingen annen... Forsøker fylle dagen med hyggelige ting og venner og glede meg over den som kommer og de barna jeg alt har..en dag av gangen... har mine gråtedager, de kommer sikkert til å vedvare en stund men håper det blir litt lettere etterhvert ( det er iallefall lengre mellomgråte dagene nå enn for en mnd siden .. Litt rotete det her, men det er slik mitt hode er om dagen..,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå