Glederseg:) Har født!! Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Er det virkelig lille babyen jeg kjenner? Istad var det to veldig sterke dunk på siden,ganske høyt opp..kan man kjenne det sånn på sidene?litt vanskelig å forklare.men der hvor armene henger ned. Håper på svar,,er min første så vet ikke så mye om sånt..klem klem:)
Glederseg:) Har født!! Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2008 er forresten 16+2
<3Elise070508, Adrian 290909<3 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 det er helt sikkert babyen hvis det er i høyde med der livmoren din er, eg har en liten krabat som sparker ut i siden hele tiden...=)
Sikkertforgammel Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Heisann =) Ja, jeg kjente faktisk med min første i den tiden rundt uke 16, sånne sterke dunk, som jeg skjønte MÅTTE være babyen. Det var såååå deilig!! Etter det gikk jeg bare å gliste og kjente etter =) Hadde kjent noe småtteri litt før den tid, men kunne ikke sikkert si at det var babyen, men etter uke 16 kjente jeg det hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå