*tornerose* Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Skikkelig murringer i underlivet.... og dette er 9 dager før IKM.... kan dette være tegn på graviditet???*håpe, håpe*...Men kan vel også være et tegn på at TR er på vei, men har aldri hatt tegn på det så tidelig, har aldri murringer før et par dager før IKM.... hmmmm.....
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Spennende da:D Kanskje du har en liten spire inni magen din?=)=) husker at jeg hadde sånne murringer i forrige svangerskap, ca 5-6 dager etter EL-dagen... Når skal du teste da? Huff,kjenner følelsen; tiden går jo så seeeint.. Har EL i dag jeg, det merkes!! Skikkelig vondt i magen,og flere liter med EL-slim..tihi:D så håper det klaffer i kveld... hehe
*tornerose* Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Åhhhh nå får jeg kjempe forhåpninger :-) (kanskje litt dumt det oxå, men det vil jo tiden vise) :-) ja det går skikkelig seint for tiden, men jeg har heldigvis 2 små som opptar mye av tiden min :-) Jeg har i alle fall en god magefølelse på at det har klaffet denne gangen :-D Spennende da at du har EL i dag, da er det bare å hoppe til køys....*knis*... kose dere MASSE :-D Oxå så kjekt at du kjenner det så tydelig på kroppen at du har EL, kjempe fordel!!!!! Jeg får også masse EL-slim (er ikke i tvil om at det er EL-slim fordi det er så masse, henger helt ned til vannet i do`en, sorry detaljer.... hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå