klg,2 boys now:) Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 helt klart nei!er ikke så glad i frosse pizza heler da.men kansje grandis er den greieste.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg liker best Dr.Oetker av de frosne. Best er hjemmelaget med speltbunn og spekemat og oliven:) nam!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Synes den er veldig god. Litt i overkant med 65:- for en frossenpizza bare. Synes den hommade style er god og
Fomle med nurk! Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er faktisk hekta på resturante pizza m mozarelle, så tar en spekeskinke på. Så når jeg er alene hjemme til middag er det lett å vite hva jeg skal ha:)
trompetisten Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Synes frossen pizza er fælt.... Kan til nød spise litt Pizza Orginale Pepperoni. Finnes ikke verre mat enn Grandis, borsett fra McDonalds
Bea80 & Gullgutten Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Hvis jeg skulle hatt en frossen pizza, er de italienske best. Men ville heller kjøpt en NÅ pizzadeig (langpanne) og klasjet oppå noe selv, nesten like enkelt. Og MYE bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå