Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Eller... en sammenslåing... hihi Dette er info om runden med "Sjokolade i sokker hemmelig venn" Altså, sokker og sjokolade i en å samme pakke... Er det noen som er interessert?? Får en grei pakke til en 50 lapp da. Om noen er interessert Send nick, navn og adresse i en mail til meg. [email protected] Gjerne noen linjer om hva dere liker av type sokk, farger, størrelse og favoritt sjokolade... Jeg har en viss oversikt over hvem som ikke har sendt i tidligere runder, og kommer til å luke ut de jeg vet om. Skal og høre etter runden som holder på nå, om hvem som ikke har sendt. Påmelding frem til 7/2 Utdeling 8/2 Sendefrist 18/2 Avsløring 24/2 Mvh
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 da har jeg meldt meg på:-) Dette gleder jeg meg til. Vennlig hilsen
Blue Lady Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Har aldri vært med på sånn HV greier før... men melder meg på jeg ) Er det bare 50 kr det er snakk om, eller forventes det mer? Ok med HM sokker? Skal man legge ved et kort med hint? Klem fra
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 På denne runden har jeg satt minstepris på 50... Utenom det er det helt opp til hver enkelt hva de vil legge i det. Helt OK med HM sokker ) Og ja, legg med kort med hint.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 døtter opp.......
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2008 Siste sjangse i dag...
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 jeg må spørre om en ting om man melder seg på ,da er det vel noen som vet hvem jeg er med navn,adresse og sted?? kunne godt tenkt meg å bli med,men vil ikke si til noen hvem jeg er ,om du skjønner..... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå