Gå til innhold

venninna min lyver å jeg vet det......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fly forbanna nå å trenger bare å klage litt så det letter på trykket!

Jeg har ei venninne av meg som lyver utrolig masse, hun sier saker som jeg vet ikke kan stemme. I dag feks. fikk jeg ett SMS av henne hvor hun klaget over at vi ikke kunne få mött hverandre som avtalt i kveld fordi hun hadde så mye kles vask som hun måtte få unna. Rett etter fikk jeg ett SMS av ei anna venninne som spurte om jeg ville komme over på ost,kjeks og rödvin. i samme SMS skriver hun at XX kommer også og at det skal bli så koselig.... herregud, jeg vet ikke om jeg vil gå. Er så irritert og tror ikke at det blir hyggelig om jeg kommer dit og XX sitter der...

åj, det var en utblåsning... deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skulle møte opp jeg, bare for å se det laaaaange trynet på venninna di.

Skrevet

Jeg hadde gått for å vist henne at jeg viste det.. men passet på at jeg hadde kommet før henne. så hun hadde blitt tatt på senga... Og spurt henne hvordan det har gått med klesvasken...

Skrevet

Villa som hu over her sier møtt opp også spilla overraska og sagt trodde du hadde så mye klesvask i dag jeg at du ikke hadde tid og finne på noe...

Skrevet

heeelt enig. møt opp og hør når unnskyldninger som "jeg fikk plutseli tid" kommer haglende,

Skrevet

hehehe, ja jeg må nok gå. Spesiellt nå når ei 3 venninne hadde fått samme SMS om klesvaskinga og også var invitert på ost.....

HEHE!!!

Skrevet

Hehe, synes jeg ser henne for meg når hun møter dere dær... dette mååå vi bare få en oppdatering på når du kommer hjem, hihi...

Skrevet

Passe driti ut av hun venninna di...

Vet ikke om jeg ville kalt det venninne en gang jeg da =/

Skrevet

jeg skal gå... gleder meg litt nå! jeg skal skrive å si hvordan det gikk når jeg kommer hjem i natt:)

Skrevet

He,he...blir spennende ja å høre hvordan dette går:) Bare viser hvor tåååååpelig d er å lyve på den måten....

Skrevet

hehehehehe åååh sku ønske jeg var flue på veggen å så utrykket hennes da når hu så dere sitte der ;)

vet hu som skal ha vinkvelden om det her?

Skrevet

nei vi ble enige om å ikke si noe til henne... nettopp fordi hun har värt med om det samme med denne XX så jeg tror hun også vil synes dette er litt morsomt. Vi har leeenge snakka om å ta ett oppgjör med henne... så tonight is the night!

Skrevet

*ler* ja detta ser jeg fram til å lese mer om hvordan gikk :D

Skrevet

må bare dytte denne litt......blir utrolig nysgjerring på oppdateringen her......:_)

Skrevet

nå skal dere höre!

hun kom til "festen" helt uviten..... Venninna mi som er litt fekkere enn meg satt der sammen med meg... når hun kom inn så titta vi begge på henne, og veninna vår spurte om hun var ferdig med vasken?? og at siden hun var her og måtte vaske "ferdig" hadde hun også noen klär som kunne trenge en vask.... heheh... hun fikk ett langt ansikt og bare prövde å le det bort... men vi sa til henne at det var en rar greie å ha tid til de vennene hun ville og at etter dette kom alle til å vite.... så bare skrek hun at vi var dårlige venner og at hun ville aldri snakke med oss igjen.......

så henne om det...

Skrevet

huff ble mye skrive leif......

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

leste tråden nå....haha, tåpelig venninde og tilpass for henne:)

Skrevet

Åhh! jeg elsker og drite ut andre. Hehe..

Det der ville jeg ikke gått glipp av nei! ;)

Skrevet

håpløst...naturkugvis det er dre som var dårlige venniner.....

moro at dere klarte å "ta henne på fersken" !

Skrevet

Ikke for å være slem, men hun virker ikke særlig smart hun derre der...

Men nå har hun kanskje lært noe?

Skrevet

Hun må jo være rimelig tom i hodet, eller hva?!

Hadde selv ei sånn "venninne" en gang, som lovte at vi skulle gå ut, og når jeg hadde ordna barnevakt og var pyntet å klar, ringte hun og sa hun ikke kunne...Dette gjentok seg i årevis, men kutta ho ut.

Skrevet

ååå.. de der vet jeg alt om.. har en venninne som lyger hele tiden.. tror 70% av det som kommer ut av kjeften på henne er løgn.. å hun har ikke kontroll på løynene sine så hun serverer motstridende løgner til felles venner, så ho blir jo avslørt hele tiden...

Skrevet

hahaha gurimalla så morro!!! bra hu blei konfrontert med det synes jeg, sånne ting kan ikke gå forbi i stillhet.

dere har det mye bedre uten ei sånn venninne. hva er venner hvis man ikke kan stole på dem uansett?

godt jobba!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...