augustmom Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 er det virkelig slik at en pedofildømt kan kjøre skolebussen? i bygda mi er det en mann som for ikke lenge siden ble pedofil-dømt. han har fått seg jobb å kjøre skolebussen(!) det var mange velkvalifiserte søkere på den jobben, men han fikk den. enda har han bare hatt tung-lappen i 3 mnd før han fikk jobben.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Synes det er veldig rart at folk som er dømt for pedofili får lov og jobbe med barn i det hele tatt jeg.. Om den som skulle kjøre skolebussen til mine unger var dømt for pedofili hadde jeg tatt det opp med skolen også begynta og kjøre ungene mine til skolen.. Han gjør det kansje aldri igjen men synes alikevell ikke han skulla fått lov og være i nærheten av unger (altså jobbe nær dem)..
augustmom Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 det er d som er problemet. han stirrer på jentene. å tar på noen av. stryker på ryggen. både skole å busselskap har flere klager i vente. muligens anmeldelser. ufattelig de har lov å "overkjøre" både barn å folreldre slik.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Om han hadde gått så langt med og berøre så nei veit du hva da hadde jeg ikke nøla med og gått videre nei.. En buss sjåfør skal ikke berøre folk om h*n ikke skal hjelpe personen, ikke stryke på ryggen o.l.. Har foreldrene ved skolen blitt innformert om at en tidligere dømt pedofil mann kjører skolebussen som barna dems kjører i til skolen eller har dere funnet det ut selv? Jeg hadde ikke latt mine unger få kjøre skolebussen mere, tenk om det er ei jente som sitter igjen helt til slutt på bussen som skal av på siste stoppen da, nei jeg villa snakka med skolen og om ikke de gjorde noe villa jeg tatt det videre, gå sammen med andre foreldre og ta det opp...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 da hadde jeg sendt inn en kraftig klage og kjørt ungen min til skolen uansett hva det ville kostet meg.. helt til den personen var borte. sykt
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Herregud, dette skulle virkelig ikke vert lov!!!! Du må jo ringe busselskapet og si at han er tidligere dømt, det er jo ikke sikkert de vet det. Jeg hadde aldri i verden latt mine barn sitte i den bussen sammen med en pedofil! Syntes du kan kjøre han/henne til skolen så lenge denne personen kjører buss! Syntes også du skal informere alle foreldre som ikke vet om dette så kan dere sende inn en klage sammen! Huff, ønsker dere lykke til i denne saken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå