Sivert Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg lurer på om det er vanlig å ha med seg barnefaren på legekontrollene og besøkene hos jordmor?
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 de er ulikt fra person til person,viss du vil ha han med deg så syns jeg du ska be han følja med=) så føler han sig inkludert=)
Undrende85 Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Det bestemmer du selv Det er ikke alle blivende fedre som klarer å forholde seg til sånne besøk heller, de blir bare stressa av det og tror det er alle slags forventninger til dem som de ikke kan sette ord på selv engang, og vips så vil de ikke ha noen glede av å være med overhodet. Andre har ikke så mange tanker om at kontrollene er så spesielle, de blir med hvis dama vil det for å gjøre henne glad, og noen er kjempeivrige på å bli med. Jeg hadde med meg barnefaren på første legebesøk idag, og med unntak av den korte underlivssjekken så virket han veldig glad for å være med. Akkurat da jeg lå på benken med stumpen bar så han bare veldig ukomfortabel ut og kikket opp i taket og sånn, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå