Linda** Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hei! jeg er litt usikker på hvordan jeg skal pynte bordet når sønnen min skal døpes. er det noen som har bilder over hvordan dere pyntet?
Vifikkiaugust Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Vi gjorde det ganske enkelt, men syns det ble ganske pent. Hadde rosa lys i høye glasslysestaker, matchende rosa servietter, hjemmelagede bordkort, eføy og spirea fra hagen. Hvitt service. Lyserosa perler på snor som låg i midten på bordet. Har dessverre ikke bilde.
Linda** Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 det hørtes fint ut=) æ har tenkt litt på eføy æ å, men vet ikke hlet hvor æ skal få tak i det. trur ikke de har det på blomsterbutikkene her og har desverre ikke noen hage=( men vi får se om å ikke finn ei løsning
Vifikkiaugust Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Eføy finner du også i skogen, eller om du har en nabo som du kan få litt av? Lykke til med pyntinga iallefall:)
janeymaleney(uke 39) Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 dku.no har endel bilder av borddekor ol. Men jeg syntes det er veldig fint med noen fine vanlige/kubbelys, litt silkestoff, noen perler/stjerner/hjerter strødd og kansje noe eføy/el. Og hvit duk og rosa/blå servietter inne i hvite servietter. Eføy kan du kjøpe på nesten alle blomsterbutikker eller kansje noen falske på nille/ lignende butikk? Lykke til!
Linda** Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 tenkte æ skulle ha kubbelys, har kjøpt i tre forskjelling blånyanser og høyder, og strø lyseblå klass steiner på bordet. hva bruker du silkestoffet til, og hva mener du med blå serviettre inne i hvite servietter?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 http://www.daapssiden.no/bordpynt_oversikt.html Hvis du ser på den siden så har de bilder med forklaringer og alt! Genial side til de som planlegger dåp for første gang!!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Jeg skrev dette innlegget tidligere i vinter, så kopierte det hit jeg! Vi hadde dåp i høst og jeg pyntet bordet i hvitt og lysebått. Dåpsbarnet var selvfølgelig en gutt;) Hadde 5,5 meter langbord med hvite linduker, kjøpte 6 meter med lyseblått tyll-stoff som jeg hadde som en lang løper over hele bordet. Løperen var ikke helt stram, men puffet bittelitt opp hvis du skjønner... Hadde hvite roser ispedd noen få grener med noen søte små blomster i litt lave buketter i enkle vaser, brukte 4 eller 5 buketter jevnt fordelt på bordet. Hvite stearinlys i glasslysestaker, 2 og 2 jevnt fordelt, i tillegg noen få enkle, lave telysestaker. Hvite tallerkner, bestikk i sølv og hvite tøyservietter som var brettet dobbelt, rullet pent med lyseblått silkebånd knytt med en sløyfe. Pent og enkelt bord. Kan høres litt dillete ut med tyll, men det ble det absolutt ikke!
Linda** Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2008 Takk for all hjelp=) nu har æ masse idea, så nu e det bare å handle inn og prøve dekke bordet for å se ka æ blir mest fornøyd med=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå