Bea80 & Gullgutten Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Acu hoop en kom fra usa i dag, jippi. Fant plutselig ut at vi har liten stue...hehe. Den var ganske stor. Men dritkult, nå skal det rockes ;) Vekk med mageflesk;)
Giftmamma med2jenter Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 hmm.. det har jeg ikke tenkt på... hjelper det på å trimme magen ja.. ??da skal jeg jaggu i meg gå til innkjøp av en sånn en:)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 http://www.sports-hoop.com/ Ja skal visst være ganske effektivt;) Disse er spesialdesignet for trening;) (billigst fra usa) Men de selger dem i norge også....innersvingen rockering eller noe sånn.
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Fikk også min i dag:D Å fy flate for ei effektiv og morsom trening! Nå skal jeg bli babe tihi:P
~Milly~ Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Så spennende!! Hvilken har dere kjøpt, og hva kom den på med frakt osv? =) Lykke til med treninga da =)
juniorsen Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Har også bestilt ) Hvor lang tid tok det før dere fikk den?
Gjest otilie79:o) Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Tror min må ha blitt sendt med en gang, for jeg fikk hentelappen i posten etter bare noen få dager. Jeg bestilte fra rockeringen.no
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 hvordan vet dere hvilken dere skal ha? hva kom den på med frakt? otilie79, kom inn på cd butikk, jeg...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 da ble jeg litt klokere ) men den var dyr, da!!! hvor mye er frakten fra usa? den koster jo under 200kr, så man slipper toll og moms...
Bea80 & Gullgutten Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. februar 2008 Jeg betalte 333,- fra usa, det var med frakt så det blir verken moms eller toll;) Tok ca 9 dager fra jeg bestillte til jeg fikk den. Jeg bestillte den som heter acu hoop 3lb large den kostet 26 dollar. (det kommer litt ann på høyde og vekt hvilken du bør velge, men det er et skjema på hjemmesiden deres, tror flesteparten havner på 3 lb altså 1,5 kg.)
smågodt prinsessa Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 hmmm..jeg bestilte samme som deg..men har ikke fått den ennå:(
Kjukka Skrevet 2. februar 2008 #13 Skrevet 2. februar 2008 Om dere står seriøst og "rocker" inni stua? hehe... Ikke stygt ment, men jeg syns jeg ser Haha
Bea80 & Gullgutten Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. februar 2008 Hehe ja....og jeg har kun 1 plass jeg kan stå, for stua er litt liten....hihi;) Er mørbanka i flesket i dag.......;) Men det var enklere enn hva jeg trodde;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå