Plutseliten :) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Og GRATULERER med navnefesten for lillesnuppa Klem
Maud Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Tusen takk :-D Det blir fint med en fest bare for den fineste babyen i verden ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Ønsker dere en flott og høytidelig dag i morgen - for den fineste babyen i verden såklart:-))
Sara Rompompei Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Åh, det blir nok kos det tenker jeg ) Lykke til i morgen
Trollmora Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Selvfølgelig blir det en fin fest for den fineste babyen ) Lykke til i morgen!
dritgrei hei hei! Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 ååå det blir koselig! Ha en fin dag i morgen Maud!
coscos Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Ønsker deg lykke til i morgen, jeg og! Det blir stas med en fest for den lille. Det var så koselig å hilse på deg og den skjønne lille babyen din. Nesten så jeg fikk lyst på en liten til med en gang, men jeg får vel holde meg i skinnet, nå som jeg akkurat har takket ja til ny jobb...
Gummelillan Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Håper dere har en flott dag og fin markering av en sikkert skjønn liten prinsesse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå