Gå til innhold

Lykke til i morgen Maud


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og GRATULERER med navnefesten for lillesnuppa :)

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :-D

 

Det blir fint med en fest bare for den fineste babyen i verden ;-)

Skrevet

Ønsker dere en flott og høytidelig dag i morgen - for den fineste babyen i verden såklart:-))

Skrevet

Åh, det blir nok kos det tenker jeg :o)

 

Lykke til i morgen

Skrevet

Selvfølgelig blir det en fin fest for den fineste babyen :o)

Lykke til i morgen!

Skrevet

ååå det blir koselig! Ha en fin dag i morgen Maud!

Skrevet

Ønsker deg lykke til i morgen, jeg og! Det blir stas med en fest for den lille. Det var så koselig å hilse på deg og den skjønne lille babyen din.

 

Nesten så jeg fikk lyst på en liten til med en gang, men jeg får vel holde meg i skinnet, nå som jeg akkurat har takket ja til ny jobb...

Skrevet

Håper dere har en flott dag og fin markering av en sikkert skjønn liten prinsesse!!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...