storebror og junibaby=) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Spennende dette her...(home og away)
storebror og junibaby=) Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2008 æsj.hu skulle stukket først
Frk&vesla Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 ja. måtte opp & gå under episoden og banna nesten for at hu ikke stakk. og er helt skjelven nå snakk om å leve sg inn i tv ja.
Mamsen og lillegutt Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Håper hun klarer det.... blir så forbanna når folk på home and away ikke tror på det ALLE de andre prøver å si. sitter å kjefter til de jeg:) jeg bare MÅ se det hver dag.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jada, hun greier nok å komme seg unna på et eller annet vis, men jeg er litt irritert på henne fordi hun aldri hører på det noen andre sier. "Why are you doing this bla bla..." Og enn at hun ikke ville tro på Martha som hadde blitt dopet ned og låst inne!!?? Nesten så jeg synes hun fortjener å ligge lenket i bushen en stund. He he
Mikkemafian Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Klarte ikke å se på i dag jeg... Blir litt satt ut av sånne ting. Selvfølgelig klarer hun ikke å rømme med en gang, da det visst ikke moro tv. Skulle gjerne hatt henne ut derfra i dag, jeg!!!! Ble visst veldig engasjert i dette...
Caelyn Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Fikk ikke sett episoden og skulle gjerne gjort det. Noen som vet om episoden ligger ute på youtube eller noe?
nickoline og supermann Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Det får vi sikkert se etter ca 10 episoder eller noe slikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå