Tomine is my star Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Øverst på displayet er det plutselig en rød firkant hvor det står RSS inni. Så er det en grønn hake øverst i firkanten. Hva er dette for nåt,hvordan får jeg fjernet den? Nyttet ikke å slå av telefonen.. Gullet mitt har vært å trykket på telefonen )
Yvonnemor Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Ring Telekiosken eller noe lignende og hør...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 er det ikke bare å slå den av? RRS lesern ligger på hurtigmenyen på min tlf iallefall..
Milli Vanilli Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Er ikke det nyhetsfeeder da? Har du kanskje haket det ut? Du finner det ut hvis du går inn på wap
Korse76♥ Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Det har jo med en eller annen form for automatisk oppdatering på nettsider å gjøre. Kanskje du finner en måte å skru det av på når du er inne på "wap/gprs" eller hva det nå heter nå
Sommer & sol:-) Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 jeg vet...skjer ofte meg.. gå inn på meldinger,bla nedover til det står RSS..trykk velg,da blir det borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå