Tospann Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Er på leting etter et troll stellebord for å henge på veggen. Det er i tre, og det er mye finere enn brio og ikea sitt... Noen som vet hvor man kan få tak i det, evt. hvem som produserer dette?
Filippa K Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Vi kjøpte vårt på Barnas Hus for 2 år siden. Er superfornøyde med det!
Tospann Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Husker du hva dere betalte for det? Og hvem som er leverandør? Det er ikke troll.no..... Tenkte man kunne ta direkte kontakt for å finne ut hvor det kan kjøpes. Har lett overalt føles det som, og det er liksom ikke å oppdrive noen steder...
Filippa K Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Tror vi betalte 1200 kr hvis jeg ikke husker feil. Stemmer at det heter Troll, vet ikke hvem som er leverandør. Det er ikke Barnas Hus i nærheten av der du bor? Kanskje de har det fortsatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå