Gå til innhold

Heeei jenter;)


snuppedulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei!

Gratulerer selv til dere alle! Jeg blir snart 25år, og er i min femte uke nå. Så foreløpige termin er 9.oktober. Gu så spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24 år og har termin 3 oktober.

Har en jente på 3 år som gleder seg til å bli storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og har termin ca 2.oktober:) Har prøvd en stund nå- det føles helt fantastisk å være gravid!!!!!!! Og forferdelig vanskelig å holde hemmelig! Har jo bare lyst til å fortelle hele verden den gode nyheten.... Men det er kanskje litt tidlig...? Jaja, tida går forhåpentligvis fort og godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, alle sammen! Håper det går bra for alle sammen!

Jeg er 25, snart 26, og regner foreløpig med en termin 21. oktober med førstemann. Testet positivt 8/2. Er det fler som holder til i Østfold her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 30 år og har termin 21.oktober. Testet positivt 8.2.08. Blir tredjemann dette..

 

Gleder meg så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Er 24,5 og har termin 10. oktober. Testet postitiv 1.2. Blir andremann. Nr en er 9mnd på onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

testet positiv om fredagen 8.2 *s* har visst termin alt fra 7 til 10 oktober, alt ettersom hvilken kalkulator jeg bruker *s*

jeg har fyllt 29 år når førstemann kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Jennifer30:-) Da har vi samme termin. Hadde vært interessant å høre hvordan det går med deg, kanskje vi kan sammenligne hvordan svangerskapene våre utvikler seg? Blir min første da, så er sikkert litt forskjell, siden du har to fra før.

Jeg har allerede kjent ømme bryster i noen dager, og var faktisk litt småkvalm allerede i går. Ellers kan jeg ikke si jeg merker så mye ennå.

 

Lykke til iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei lillebolla:9

Nå først så jeg svaret ditt her. Er gansge så nye her så skjønner ikke alt, men håper det kommer seg etterhvert..

 

Så spennende at vi har samme termin. Da kan vi virkelig sammenligne sv.skapene fremover. Jeg følte meg også litt kvalmen igår, men det gikk over, og jeg tror kanskje det var andre årsaker. Med de andre to så har jeg ikke vært i tvil kan du si. Merker egentlig mest det med at jeg er stram i magen som jeg skrev..

 

Vi snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har akkurat fylt 22 år og dette er vår etterlengtede nr 1!

jeg er så spent og gleder meg så utrolig mye til den spennende tiden som vi har foran oss:-D

Nå skal jeg finne frokost til meg og nurket mitt før jeg skal ut å handle omega3:-)

lille nurket skal få flotte boforhold i magen min!

 

så koselig at det er så mange som skal få oktoberbarn!

utifra mine beregninger har jeg termin 18.okt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...