Gå til innhold

Da var denne uken over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg kjenner det skal bli godt med helg og litt avlastning :)

Jeg er fortsatt ikke i form og har hanglet meg gjennom de siste dagene...og hostet meg gjennom de siste nettene. Ingenting hjelper,og jeg er litt sliten nå kjenner jeg. Det har utviklet seg til bronkitt så forhåpentligvis hjelper medisinen :)

Ellers er turbogutt på stadig oppadstigende kurve...gode nyheter etter Riksen kontroll i går. Vi trenger ikke tilbake før om 3 mnd.Og da for full sjekk med ultralyd osv. Leveren er fortsatt litt stor, men bilyden på hjertet hans er nesten vekk. Den var betydelig for noen uker siden...og som et resultat av for lite oksygen i kroppen pga den lave Hgb.

Jeg var også på 1/2 kontroll hos nevrologen....og besluttet sammen ned han at vi avventer mere medisiner. Det er godt å tenke på :)

Ellers blir det en rolig helg...husvask og bollebaking,vennebesøk og soving!!

Ha en flott helg jenter :)

Februarklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har jammen fått en urettferdig stor del av sykdomspotten! Håper det nå er over for deres del og at også dine kroniske ting holder seg stabile.

Her blir det navnefest i morgen. Svigemor kommer snart kvitrende gjennom døren. Det blir høyt lydnivå i heimen i noen dager...Hyggelig og slitsomt tenker jeg. Storebror sa i sted at "Jeg håper ikke hun skal synge og jogge inne på rommet mitt". Ganske illustrerende for hvordan dama er. 76 år og full fart. Må vel bli boller her også på søndag. Så det lå sånne røde gjærpakker i kjøleskapet. Jeg har ikke kjøpt dem, men skal nok bake med dem ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...