Gå til innhold

Er det noe å være bekymret over.. eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fisla har hatt feber i en uke.. Ikke spist all verden heller. Noen biter bolle og kanskje et par druer til dagen f.eks. Får i ham en del drikke da..

Allmenne tilstanden hans er fin, bortsett fra sutring og klenging da. Han leker og står i:-) Bare litt roligere.

Er det noe å bekymre seg over? Det er visst mange syke i bhg.

Men, så kommer de tankene om det ene og det andre.. huff huff.

Han surkler litt i brystet, ellers bare feber.

Synes dere jeg skal ta det hele med ro?

Klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville sjekka crp jeg da...

Skrevet

Det er ikke mye i feber da.. 38-38,7. Urrrkh, ville du ha gjort det?

Han bruker å ha feber lenge når han først har det da. Men, kanskje jeg burde sjekke det... *hmm*

Skrevet

Du kjenner jo ditt barn best og hvis han normalt har feber lenge så kanskje ikke..?

Er aldri lett det der med feber etc. Minsta her hadde ikke så veldig høy crp (noenog 60 tror jeg), men ca 40 i feber. Lungebetennelse det da, så det er greiest å sjekke når magefølelsen sier fra ihvertfall.

Skrevet

Ville tenkt at det var et virus, og sett det an til over helgen siden formen er fin.

Kanskje han får jeksler?

Skrevet

Ja, jeg ringte for sikkerhetsskyld.. Hun sa muligens det var noe jeklser på gang. Og det er joe MYE mulig. Var ikke i mine tanker engang, han som alltid får feber når han får tenner..

Ja, så ser det an til over helgen nå ihvertfall.

Takk for svar.

He he, håper jeg blir litt mer selvsikker mtp slike ting med nestemann.. Synes det er så vanskelig å vite:-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...