Gå til innhold

Stor Gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i går, vanlig sjekk.

Da ble lille gutt målt og han er nå ca 2300g i uke 32. Måtte regne med at han ble ca 4 kg, men det var storebroren og så hadde ikke ventet noe annet. Fikk beskjed at nå er jeg føde klar så skulle han finne på å ville komme nå var det helt ok. Men for min del kan han vente i 6 uker til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...

Stor Jente her i magen !

2050 g i uke 31 ;)

Har to fra før som har samme størrelse.... litt rart siden jeg var 2800 g ved fødsel, 54 kg i dag :)

Jeg trøster meg med at jeg skal ha KS - så ungen kan igrunn være så stor den bare vil...:)

Skrevet

har ei jente som var 2200g sist fredag å da var eg 31 uker...

Skrevet

var til jordmor i dag , hun tippet fødsselsvekta på rundt 4 kg.... huff ... aua*...

Mine to forrige var 3790 og 3890 .. syntes det var nok jeg ...

Skrevet

hm... var på 3D i uke 31 og har ei jente på 1580 gr.. trodde det var mye jeg.. kanskje ikke da? hadde egentlig bekymret meg om at hun er stor jeg da. (storebror var 3810 da har ble født.) Typisk svigermor som sitter å setter griller i hodet mitt!

Skrevet

samme her..var på ul idag å da ble jenta vår målt til å veie 2300g..håper ikke ho blir for stor resten av svangerskapet for ho skal jo lissom ut oxo hehe:P

Skrevet

jegvar også på ultra etpar uker før termin med andremann,da sa de at han kom til å veie 3500,men han veide 4700kg når han kom ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...