Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 har di kommet i butikken nå? jeg viiiiil ha!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 NÆÆÆÆÆÆÆÆI!! Har de kommet i butikken nå? Uff, da blir det ikke noen tur på butikken på meg før etter påske hehe. De er bare sååå gode!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Jaaaaa, de er kommet!!!!!! *løp og kjøp* Snilldumme sambo som kom hjem med de til meg =S
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Oh my g... Dem hadde jeg helt glemt jeg. Men de er jo FARLIG gode:-)) Får holde meg unna butikken ei stund jeg da skjønner jeg.. Går ALDRI ut av butikken uten slike. Og deler helst med INGEN. hehe
MamiMaribel Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Oi...........de er veldig gode....... var helt vill etter dem før:-) Det er mange år siden jeg har smakt dem, men jeg kan tenke meg at de vil smake enda bedre nå som jeg er gravid og på en evig jakt etter sukker..............sukk..........:-)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 ååååååå er de kommet? NAM. Og jeg som ikke tåler melk lengre....:( Jaja, får ta konsekvensen....kan jo håpe det går bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå